ANKOS Konsorsiyum Üyeliği

1-Konsorsiyum üyeliği talebi ilgili üniversite tarafından ANKOS Halkla İlişkiler Grubu’na (pr@ankos.org.tr) iletilir.  Bu talep sadece Bilgi Merkezi Yöneticisi/Daire Başkanı tarafından iletilmelidir.

2-Bunun için üniversitelerin ANKOS’a iletmeleri gereken bir dilekçe örneği için tıklayın. Üniversitenin bu belgeyi işlemlerin başlatılabilmesi için önce Rektörlük düzeyinde imzalayarak elektronik kopyasını pr@ankos.org.tr adresine, daha sonra orijinal kopyasını ANKOS Başkanlığı’na iletmesi gerekmektedir.

3-ANKOS Yönetim Kurulu’nun üniversitenin konsorsiyum üyesi olmasını uygun görmesi halinde aday üyelik işlemi başlatılır.

4-Üniversite iletmediyse ANKOS Halkla İlişkiler Grubu tarafından üniversitenin e-kaynaklarından sorumlu bir kişinin e-mail adresi vb. bilgileri kütüphane yöneticisinden talep edilir. (ANKOS-TR mail listesi için)

5-ANKOS Halkla İlişkiler Grubu tarafından üniversite bilgileri (IP, yetkili kişi ismi, maili, telefonu, adresi) üniversitenin web sayfasından teyit edilir.

6-ANKOS Başkanlığı’ndan üniversiteye aday üyelik işleminin gerçekleştiğine dair resmi yanıt gönderilir.

7-Üniversitelerden gelen resmi yazılar ANKOS Başkanlığı Arşivinde tutulur.

8-Henüz abonelikleri olmayan üniversiteler aday üye olarak değerlendirilir. Aboneliklerin gerçekleşmesi halinde üniversiteler, asıl üye olmaktadır.

9-Üniversitenin online işlemlere eklenebilmesi için ANKOS Halkla İlişkiler Grubu tarafından Kullanıcı İstatistikleri Grubuna bilgi verilir. (Bu işlem konsorsiyum dahilinde olan en az bir ürüne abonelik başlatılması ise sağlanır.)

10.Kullanıcı İstatistikleri Grubu ve ANKOS Web Sorumlusundan üniversitenin ilgili alanlara eklendiği bilgisi geldikten sonra ANKOS Halkla İlişkiler Grubu tarafından gerekli kontroller yapılıp ANKOS Başkanlığı’na bilgi verilir.

 

ANKOS Başkanlık adresi :

Alıcı: Güssün GÜNEŞ

Adres: Anadolu Üniversite Kütüphaneleri Konsorsiyumu (ANKOS) Derneği DAP Yapı İ Ofis Merkez Mah. Kağıthane Cad. No:3 Ofis No: 58 Kağıthane – İstanbul